

Przerwa urlopowa. Wysyłka po 06.08.2025. Kliknij po szczegóły dostawy.
Układ korbowy Extention ze stalową osią BB24.
Parametry:
Montaż i użytkowanie:
Jak ze wszystkimi korbami używanymi w trialu i street-trialu (czyli dyscyplinach gdzie regularnie pedałuje się do tyłu), należy zwracać szczególną uwagę na dokręcenie pedałów. Jazda z luźnymi pedałami może spowodować trudne do naprawienia uszkodzenie gwintu w korbie. Zaleca się montaż pedałów przez podkładkę lub przy użyciu kleju do gwintów, który aplikujemy dopiero po pierwszych paru godzinach jazdy.
Ilość podkładek dystansowych pod miskami suportu należy dobrać do szerokości mufy suportu. Najczęściej w mufach 68mm będzie do jedna podkładka po stronie napędu. Należy zwrócić uwagę na to by lewa korba nachodziła niemal w całości na oś, pozostawiając około 0.5-1mm luzu na dociągnięcie łożysk. Jeżeli oś znajduje się głębiej niż 3mm od krawędzi korby, należy usunąć jedną podkładkę spod suportu.
Duża śruba do osi suportu służy wyłącznie do regulowania luzów. Należy ją dokręcić tak mocno by skasować luz uważając przy tym by korby obracały się swobodnie lub względnie swobodnie. Aby uniknąć odkręcania się śruby w trakcie jazdy można ją dokręcić mocniej dopiero po zaciśnięciu lewej korby na osi.
Jeżeli korby nie kręcą się swobodnie po ich dokręceniu należy poluzować lewe ramie (2 śruby na imbus 4mm), odkręcić śrubę regulującą o 5 stopni i ponownie dokręcić ramię. Czynność należy powtarzać do osiągnięcia zadowalającego rezultatu.
Gdyby nie było możliwe ustawienie korb tak by jednocześnie kręciły się swobodnie i nie miały luzu, należy wykonać planowanie mufy suportu w ramie. Suport wyposażony jest w nylonowe dystanse które niwelują tylko niewielkie niedoskonałości tego elementu.