Chcesz zwrócić zamówienie? Żaden problem! Naszym klientom oferujemy 30-dniowy termin na zwroty.
Staramy się aby każdy Klient otrzymywał od nas towar pełnowartościowy i w oryginalnym opakowaniu. Dlatego bardzo prosimy aby towary zwracane do nas nie nosiły śladów użytkowania i były dostarczone w oryginalnym opakowaniu - oczywiście, może być otwarte.
Wyjątki
Niektóre z naszych produktów mogą nie podlegać zwrotowi:
- Części oraz rowery dostępne na zamówienie lub ściągnięte na życzenie Klienta
- Rowery złożone na specyfikacji Klienta (dotyczy wszystkich rowerów, które posiadają opcje takie jak kolor części, model hamulców, piasty, korb itp., gdzie wymagane jest przez nas złożenie roweru o określonej przez Klienta specyfikacji)
- Koła oraz inne elementy składane na życzenie Klienta
- Podzespoły, w których na zlecenie Klienta przeprowadzona została modyfikacja np. skrócenie przewodu w hamulcu, docięcie rury sterowej itp.
Staramy się być elastyczni! Napisz do nas jeżeli chciałbyś zwrócić towar, który nie podlega zwrotowi.
Jak zwrócić towar?
- Pobierz, wypełnij i wydrukuj formularz zwrotu dostępny na dole strony
- Spakuj zwracane towary wraz z formularzem w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie podczas transportu
- Wyśli na adres:
Pracownia
Plac Orawski 3B
60-618 Poznan
Poland
Phone: +48692493863 - Zwroty realizowane są w terminie 7 dni od otrzymania przesyłki i pozytywnego rozpatrzenia zwrotu.
Zwroty za pobraniem nie będą odbierane.