Chcesz zwrócić zamówienie? Żaden problem! Naszym klientom oferujemy 30-dniowy termin na zwroty.

Staramy się aby każdy Klient otrzymywał od nas towar pełnowartościowy i w oryginalnym opakowaniu. Dlatego bardzo prosimy aby towary zwracane do nas nie nosiły śladów użytkowania i były dostarczone w oryginalnym opakowaniu - oczywiście, może być otwarte.

Wyjątki

Niektóre z naszych produktów mogą nie podlegać zwrotowi:

  • Części oraz rowery dostępne na zamówienie lub ściągnięte na życzenie Klienta 
  • Rowery złożone na specyfikacji Klienta (dotyczy wszystkich rowerów, które posiadają opcje takie jak kolor części, model hamulców, piasty, korb itp., gdzie wymagane jest przez nas złożenie roweru o określonej przez Klienta specyfikacji)
  • Koła oraz inne elementy składane na życzenie Klienta
  • Podzespoły, w których na zlecenie Klienta przeprowadzona została modyfikacja np. skrócenie przewodu w hamulcu, docięcie rury sterowej itp.

Staramy się być elastyczni! Napisz do nas jeżeli chciałbyś zwrócić towar, który nie podlega zwrotowi.

Jak zwrócić towar?
  1. Pobierz, wypełnij i wydrukuj formularz zwrotu dostępny na dole strony
  2. Spakuj zwracane towary wraz z formularzem w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie podczas transportu
  3. Wyśli na adres:

    Pracownia
    Plac Orawski 3B
    60-618 Poznan
    Poland
    Phone: +48692493863

  4. Zwroty realizowane są w terminie 7 dni od otrzymania przesyłki i pozytywnego rozpatrzenia zwrotu.

 
Zwroty za pobraniem nie będą odbierane.
 

return_pl.png

Pobierz (620kb, PDF)

arrow_upward